Materiały reklamowe

materiały reklamoweW mowie potocznej określenia takie jak tkanina i dzianina używane są często zamiennie. Jednakże w rzeczywistości, pomiędzy tymi dwoma materiałami istnieją znaczne różnice. Zarówno w produkcji, jak i zastosowaniu. Do produkcji materiały reklamowe posługujemy się wysokogatunkowymi polskimi dzianinami oraz tkaninami. Jakie są różnice pomiędzy dzianiną, a tkaniną? Dzianina jest dziana, a tkanina tkana. Te dwa materiały różnią się od siebie, przede wszystkim, procesem splatania nitek. Dzianina wykorzystywana pod materiały reklamowe jest tworzona z pojedynczej nici, a tkanina tworzona jest z 2 różnych nitek osnowy.

Czym cechują się materiały reklamowe?

materiały reklamoweCechy odzieży w znacznej mierze determinuje to, z jakiego materiału zostały one wykonane. Jest to sposób splatania nitek, gdyż to również ma wpływ na wytrzymałość i elastyczność materiału. Materiały reklamowe tkaninowe są szczelne, chronią nas przed wiatrem co sprawia, że jednocześnie są mniej przewiewne. W porównaniu do dzianin są sztywniejsze i mniej dopasowujące się do kształtu ciała. Niełatwo rozpoznać gołym okien dzianinę od tkaniny. Elastyczne tkaniny stosuje się, chociażby przy produkcji damskich bluzek, które zachowują elegancję przy odpowiedniej sztywności kroju, a jednocześnie są wystarczająco elastyczne, by odpowiednio dopasować się do ciała. Materiały reklamowe przydadzą się każdej firmie, ale żeby były trwałe trzeba odpowiednio dobrać materiał, na których będziemy je drukować.

Nie ma na świecie osoby, która choć raz nie zetknęłaby się z ubraniami przygotowanymi z materiały reklamowe. Nawet w sposób nieświadomy. Ten rodzaj promocji stosowany jest od bardzo dawna i z biegiem lat nie traci na popularności. Na materiały reklamowe umieszczamy slogany bądź logo firmy. Poprzez taką promocję możemy pozyskać nowych odbiorców i polepszyć wizerunek naszej firmy. Materiały reklamowe to niezwykle ważne narzędzie marketingowe. W ich wykorzystaniu nie ma znaczenia branża w której działa firma. Nadadzą się dla każdego. Produkty reklamowe mają za zadanie zwiększyć lojalność wobec marki aktualnych klientów, a także zwiększyć możliwość kontaktu z potencjalnym odbiorcą.

Materiały reklamowe – jak to działa? Wszystko tak naprawdę opiera się na podstawach psychologii zakupowej. Im częściej dany klient widzi nasze logo czy materiały reklamowe, tym bardziej nasza firma zapada mu w pamięć. Nawet jeśli w danej chwili nie potrzebuje tych konkretnych produktów. Podstawą jest umiejętne dobranie materiały reklamowe. Muszą one być wysokiej jakości, pomysłowe i estetyczne.

Zapraszamy do naszego sklepu!